Новини з Педпреси

Педагогічна преса: все про освіту в Україні та світі.
Адреса URL: http://pedpresa.ua
Оновлено: 41 хв 48 сек тому

Пробне ЗНО з іноземних мов для вступників до магістратури провели у ЗНУ

Птн, 04/20/2018 - 16:27

Враховуючи новації вступної кампанії 2018 року, освітяни Запорізького національного університету потурбувалися про якнайґрунтовнішу підготовку випускників бакалаврату до вступу до магістратури і провели безкоштовні пробні тренінги із зовнішнього незалежного оцінювання з іноземних для студентів-бакалаврів. Перевірити рівень своїх мовних компетентностей із англійської, французької та німецької мов виявили бажання близько 300 осіб як із ЗНУ, так і з інших вишів міста Запоріжжя й області.

Коментуючи перебіг пробного тренінгу, проректор з науково-педагогічної та навчальної роботи  ЗНУ Олександр Гура зазначив: «Пробне зовнішнє незалежне оцінювання – результат постійної тісної співпраці ЗНУ з Дніпропетровським регіональним центром оцінювання якості освіти. Висококваліфіковані викладачі факультету іноземної філології ЗНУ, взявши за основу завдання ДРЦОЯО (рівень складності, типи тощо) розробили оригінальні авторські завдання із англійської, німецької та французької мов. Вони перевірять зашифровані конкурсні роботи та 15 травня результати участі вступників до магістратури оприлюднять на сайті вишу».

У ЗНУ також на базі Центру інтенсивного вивчення іноземних мов для охочих поглибити рівень володіння іноземною мовою задля успішного складання ЗНО й подальшого вступу до магістратури діють курси. Тут майбутніх абітурієнтів формують у групи, де будуть навчати іноземній мові за ефективними програмами.

Довідка:

Нагадаємо, що цього року вперше в Україні, згідно з Умовами прийому-2018, для випускників бакалаврату при вступі на 9 спеціальностей магістратури: 081 «Право», 032 «Історія та археологія», 033 «Філософія», 051 «Економіка», 052 «Політологія», 053 «Психологія», 054 «Соціологія», 061 «Журналістика», 242 «Туризм» і 291 «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» вступні випробування будуть проводитися у формі єдиного вступного іспиту з іноземної мови та фахових вступних випробувань. Тож посилення мовних компетентностей вступників до магістратури – нова форма роботи з абітурієнтами для Запорізького національного університету.

Інформує прес-служба ЗНУ

Студенти ЖНАЕУ поспілкувалися з представниками “Об’єднання менеджерів тваринницьких ферм в Данії”

Птн, 04/20/2018 - 15:28

У рамках тренінгу “Міжнародний агробізнес” студенти факультету економіки та менеджменту Житомирського національного агроекологічного університету (спеціальності “Міжнародні економічні відносини” та спеціалізації “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності”) 17 квітня зустрілися з представниками “Об’єднання менеджерів тваринницьких ферм в Данії”.

Метою даного об’єднання є надання можливості для проходження практики в Данії студентам аграрних вузів і коледжів України та створення інформативної та навчальної бази для роботи і практики.
Студенти мали змогу поспілкуватися з випускниками Житомирського національного агроекологічного університету (випуск 2005 року, спеціальність “Менеджмент ЗЕД”) – Осіпчук Вірою та Осіпчук Дмитром, які поділилися власним досвідом про можливості закордонного стажування для студентів аграрних ВНЗ, ознайомили зі специфікою роботи менеджера на сучасній тваринницькій фермі.

Повідомляє прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

Cтуденти ЛККЕіП поринули у дивовижний світ програміста

Птн, 04/20/2018 - 14:42

Нещодавно студенти  спеціальності «Інженерія програмного забезпечення»  Львівського кооперативного коледжу економіки і права взяли участь у виховному  проекті «У світі професії програміста». Захід організувала и провела Віра Варгас, викладач  циклової комісії інформатики та розробки програмного забезпечення.

Мета заходу допомогти студентам у визначенні цілей на майбутнє, мотивувати їхню подальшу навчальну діяльність у обраній професії, розширити знання студентів про професію програміста, яка на сьогодні має попит на ринку праці, розвивати ділові якості, критичне ставлення до себе, до своїх можливостей, до дійсності, виховувати бажання працювати, не лінуватися, виховувати шанобливе ставлення до обраної професії, вміння працювати самостійно а також в колективі.

Завдання проекту – розвивати вміння мислити, робити певні висновки через пізнавально-дослідну діяльність, відпрацювання навичок збору інформації шляхом практичного використання мережі Інтернет, засобів обробки відео, аудіофайлів, роликів з YouTube, відпрацювання навичок роботи з програмою оброки презентацій.

Очікувані результати проекту – підвищення  пізнавальної  активність студентів, виховання навичок культури спілкування з однолітками, презентація проекту у вигляді ділової гри, стимулювання студентів до удосконалення своїх знань, вмінь та навичок із використання прикладного програмного забезпечення

На заході були присутні адміністрація, викладачі коледжу та студенти різних спеціальностей.

Cтуденти поринули у дивовижний світ програміста та знайшли відповіді на запитання: «Хто такі програмісти?», «Яку роботу вони виконують?», «Які переваги та недоліки професії програміст?», «Які колеги оточують айтішників?» тощо.

Було продемонстровано відео на тему: «Чи може комп’ютер мислити як людина?». Після перегляду відео, було поставлено  таке ж питання студентам у аудиторії. Відбулась жвава дискусія. Однак всі погодились на тому, що все ж таки не хотілось, щоб комп’ютер мав змогу так мислити, як людина, а для того потрібно людині постійно вдосконалювалась і щоб комп’ютер її наздоганяв, а не навпаки.

Також ведучі запропонували аудиторії пройти тест: «На скільки Ви програміст?», щоб з’ясувати мовну комп’ютерну грамотність студентів коледжу.

Під час заходу відбувся oнлайн короткостроковий проект-конкурс, завдання якого полягало у наступному: З аудиторії обирається 4 команди по 3 чоловік. Вони за 10 хвилин мають скласти пазл. Наклеїти його на ватман. Із смартфону вибрати інформацію про відому людину, що на пазлі. І презентувати матеріал на ватмані. Поважне журі, яке складалось від представників адміністрації та викладачів циклової комісії: Ігор Леськів, Ліліана Криськув, Ірина Клачко, Наталія Мозола,  Михайло Скубій, Оксана Кашуба,  визначило переможця.

Всі учасники конкурсу були нагороджені солодкими призами, а переможці грамотою.

Адміністрація коледжу вдячна організаторам та студентам за приємні враження від заходу, позитивні емоції та практичний досвід.

Матеріал підготував Михайло Голубка, прес-секретар з роботи зі ЗМІ та зв’язків із громадськістю Львівського кооперативного коледжу економіки і права

У Київському університеті Грінченка відбулася Ярмарка вакансій для освітян столиці

Птн, 04/20/2018 - 13:13

18 квітня 2018 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка відбулася Ярмарка вакансій для освітян столиці.

Захід відбувся за участю голови постійної комісії Київської міської ради з питань освіти, науки, сім’ї, молоді та спорту Ганни Старостенко, директора Департаменту освіти і науки, молоді та спорту Олени Фіданян, ректора Київського університету імені Бориса Грінченка Віктора Огнев’юка, а також начальників управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій, працівників кадрових служб управлінь освіти, керівників закладів освіти міста Києва та випускників Університету.

Основною метою проведення Ярмарки вакансій було працевлаштування випускників до закладів освіти міста Києва, бо саме освічені, всебічно розвинені, відповідальні випускники і патріоти, спроможні працювати в Новій українській школі.

Учасники заходу та випускники Університету працювали на чотирьох локаціях, де обмінялися думками щодо питань Нової української школи. Під час свого виступу випускники показали свої вміння та навички, які здобули під час навчання в Київському університеті імені Бориса Грінченка для роботи, а керівники закладів освіти – досягнення та здобутки закладу освіти міста Києва.

Українська школа буде успішною, якщо до неї прийде саме успішний учитель.

За інформацією прес-служби Київського університету імені Бориса Грінченка

Учителі та учні випробували парти для початкової школи

Птн, 04/20/2018 - 12:28

В рамках впровадження НУШ 18 квітня на базі нашої школи Святошинською районною у місті Києві державною адміністрацією було запропоновано провести випробування парт для початкової школи.

У перших класах, що з 1 вересня 2018 року навчатимуться за новим стандартом початкової школи, має бути організовано новий навчальний простір,  створення якого підтримає держава спеціальною субвенцією майже в один мільярд гривень.

Районна влада, вважаючи на те, що створення умов для навчання дітей у НУШ  – основне повноваження саме місцевих органів влади, запропонувала долучитись до вибору сучасних меблів для початкових класів НУШ  вчителям, батькам, і, найголовніше – тим, для кого власне ці меблі призначені – учням початкової школи.

Підсумовуючи огляд та випробування парт і стільців, можна зробити декілька висновків:

По-перше, і учнів і дорослих найбільше цікавить функціональність та зручність парт і стільців.

По-друге – якщо дітлахи приділяють увагу зовнішньомуу вигляд, то дорослі звертають увагу на безпечність та “вандалостійкість меблів. Школярам дуже сподобавсь сучасний вигляд парт, наявність зручних вмонтованих девайсів, у той же час дорослі більше уваги приділяли здатності парт та стільців “зростати” разом з учнями, їх ергономічним властивостям – дуже сподобалось, що робочі поверхні легко та зручно трансформуються з різним кутом нахилу, в залежності від виду навчально-пізнавальної діяльності. І учням, і дорослим сподобалось також продумане розташування додаткової місткої шухляди для речей під робочою поверхнею парти.

Сподобалось також запропоноване рішення мобільності меблів – використання ролікового механізму на одній з ніжок парти дає достатню маневреність не знижуючи стійкості самої парти.

Крім того, помічали і недоліки запропонованих зразків. Так, саме батьки і вчителі звернули увагу що підставки для посібників та органайзери для письмового приладдя на обох партах розташовано незручно, а саме – одна парта розрахована скоріше на шульгу, а у іншої утруднено доступ до стаканів-органайзерів, розташованих за підставкою для посібників.

По-третє увагу приділяли якості використаних матеріалів. Сподобалось, що металеві конструкції основи парт та стільців виготовлено надійно, міцно, стійко – і у той же час зовнішньо привабливо, сподобались також яскраві, але не кричущі кольори – особливо увагу кольоровій гамі приділяли дітлахи.

Але помічено і декілька суттєвих недоліків. Так, робочі поверхні парт виготовлено з багатошарової фанери, що викликає побоювання за довготривале використання… Не передбачено місця для портфелів школярів – найзручніше, за думкою учасників випробування, було б обладнати парти полицями для портфелів.

Шкільна громада з нетерпінням чекає на нове шкільне приладдя.

Повідомляє прес-служба департаменту освіти і наки КМДА

Для зарахування дитини до дитсадочка потрібно надавати медичну довідку форми № 086-1/о

Птн, 04/20/2018 - 11:08

Відтепер для зарахування дитини до дитячого садочка або школи потрібно надавати медичну довідку форми № 086-1/о – «Довідка учня загальноосвітнього навчального закладу про результати обов’язково медичного профілактичного огляду». Вона містить інформацію про результати медичного огляду та рекомендації щодо занять фізкультурою.

Відповідне роз’яснення у відповідь на лист МОН надає Міністерство охорони здоров’я. Запит виник у зв’язку зі скасуванням МОЗ форми первинної облікової документації «Медична картка дитини (для дошкільного та загальноосвітнього навчальних закладів)» (форма № 026/о).

Замість неї для зарахування до шкіл залишили довідку форми № 086-1/о, однак лишалося неврегульованим питання, яку довідку потрібно подавати для зарахування до дитсадків. За рішенням МОЗ, ця ж довідка, форми № 086-1/о, поширюватиметься і на дошкільні заклади.

Окремо у роз’ясненні йдеться про те, що під час зарахування дитини до дитсадка батьки також мають подавати довідку форми № 063/о «Карта профілактичних щеплень».

За повідомленням прес-служби МОН України

З 2019 року приватні школи мають отримувати гроші з держбюджету на навчання кожної дитини

Птн, 04/20/2018 - 10:03

У новий Закон «Про освіту» закладено низку прогресивних норм, які потребують змін бюджетного законодавства, а значить часу та дискусій у парламенті, і принцип «гроші ходять за дитиною» для приватних шкіл один із них. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич  19 квітня 2018 року, під час Міжнародної конференції Європейської ради незалежних шкіл.

«Хороший закон, якщо він правильно імплементується, повноцінно набуває чинності протягом 2-5 років після прийняття. Зокрема, Законом «Про освіту» передбачено, що принцип «гроші ходять за дитиною» буде впроваджено з 2019 року. І це можливо, якщо професійна спільнота запропонує виважену пропозицію щодо скерування цієї субвенції», – наголосила Лілія Гриневич.

Вона пояснила, що спільнота приватних шкіл має тверезо оцінювати можливості і розуміти, що пропозиція про спрямування коштів у приватні школи з платою під тисячу доларів у місяць навряд чи буде підтримана парламентом.

«Більшість приватних шкіл сконцентровано у великих містах, в оазах шкільництва. Гадаю, багатьом дуже важко зрозуміти, які школи у нас бувають у сільських територіях. А там в Україні сконцентровано майже 70% закладів. У цих умовах ми не можемо давати субвенцію приватним школам з високою платою за навчання. Або ж потрібно відпрацювати інший механізм, який би, наприклад, дозволяв скеровувати субвенцію у такі школи, але під гарантії соціальної відповідальності. Так, це може бути вимога безкоштовного зарахування певного відсотку дітей з особливими освітніми потребами тощо. Нам разом зі спільнотою потрібно прописати правильний механізм для таких шкіл, який враховував би сучасний контекст», – зазначила Лілія Гриневич.

Міністр також додала, що вдячна соціально відповідальним приватним школам, які активно допомагали у формуванні і супроводі реформи Нова українська школа.

«Думаю, усі ви розумієте, що яких успішних випускників ви не підготували б, вони житимуть в оточенні людей, які переважно закінчили державну школу. І саме це оточення здебільшого формує наш навколишній світ. Ці люди стануть суддями, прокурорами, державними службовцями. Саме тому наша державна школа має стати однією з кращих, бо це запорука успіху держави», –  підкреслила Лілія Гриневич.

За інформацією прес-служби МОН України

В Уманському НУС відгриміло «Караоке на майдані»

Чтв, 04/19/2018 - 17:26

Виховання молоді у дусі патріотизму та любові до національних традицій завжди було одним з пріоритетних аспектів освітнього процесу в Уманському національному університеті садівництва. А як можна краще пізнати душу рідної нації, як не через спів? Тож уже 30 років в навчальному закладі існує Народний самодіяльний ансамбль пісні і танцю «Хлібодари», який пропагує національні традиції. Учасниками ж колективу є не лише активні та талановиті студенти, а й сповнені любові до рідної землі викладачі.

Ювілей улюбленого всіма уславленого колективу викликав великий позитивний резонанс серед колективу Уманського НУС. І першим етапом святкування знаменної події стало проведення на центральній площі університету співочого змагання – караоке, організованого учасниками колективу-ювіляра.

Під час проведення заходу усі бажаючі, серед яких були викладачі, студенти та звичайні перехожі, мали змогу поборотися за звання кращого вокаліста Уманського національного університету садівництва. Додавав запалу конкурсантам і глядачам веселий ведучий караоке, студент факультету менеджменту Кіріл Козак.

Спочатку, за правилами знайомої всім програми «Караоке на майдані», відбувся відбірковий тур, під час якого присутні заспівали відому українську пісню «Червона рута». За результатами відбіркового туру було обрано 6 кращих учасників, а потім, за результатами голосування, визначено трьох фіналістів змагання.

Усі конкурсанти порадували загал чудовим вокалом і вибором пісень. А за оплесками глядачів визначили переможця, яким став Вадим Капелюшний із піснею «Спи собі сама» гурту «Скрябін». Тріумфатор конкурсу був нагороджений головним призом вокального змагання і кубком «Переможець «Караоке на майдані» Уманського НУС», а інші учасники одержали приємні призи.

Даний захід вкотре довів, що українці дійсно є дуже співочою нацією, а кожен з присутніх отримав неабияке естетичне задоволення та заряд позитиву.

Прес-центр Уманського НУС

Студенти ЖНАЕУ разом з ліцеїстами висаджували горобину

Чтв, 04/19/2018 - 16:19

Студенти та співробітники факультету екології і права Житомирського національного агроекологічного університету 17 квітня  надали практичну допомогу при озелененні території Житомирського екологічного ліцею №24.

Декан факультету Данкевич Євген Михайлович у дружній співпраці з директором ліцею Дудік Ганною Павлівною, учнями 1-х та 11-х класів, студентами 1-го та 3-го курсів факультету екології і права ЖНАЕУ  висадили 100 саджанців  горобини на території прилеглій до будівлі  навчального закладу.

Ліцеїсти радо допомагали студентам. Зокрема, першокласникам сподобалось поливати молоді деревцята, старшокласникам –  передавати свої знання молодшим друзям,  а студенти розповідали ліцеїстам про університет.

Наприкінці акції вирішили  продовжувати екологічно орієнтовану співпрацю і надалі.

Нагадаємо, що на базі ЖНАЕУ 11 квітня відбулась дискусійна панель   «Зелене місто: клімат та урбаністика», у рамках якої спікери  розповідали про зелене місто, клімат та урбаністику, стратегію та візію, сталий розвиток, енергозбереження, тощо.

У контексті цього Іван Мартинчук згадав про екологічні проекти та ініціативи, до яких долучається Житомирський агроуніверситет – влаштовують Дні довкілля, проводять благоустрій на території ВНЗ, Ботанічного саду та прилеглих ділянках, прибирають береги річок від сміття, висаджують ліс, декоративну зелень та фруктові дерева, збирають пластикові кришечки у рамках проекту «Шлях додому» на підтримку воїнів АТО, беруть участь у загальноміській толоці та проводять власні заходи екологічного спрямування, інше.

Повідомляє прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

Стартував ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Психологія»

Чтв, 04/19/2018 - 15:27

«Я рухаюся вперед у своєму особистісному та професійному зростанні!» – таким натхненним меседжем розпочалася знакова подія у психології.

17 квітня в Переяслав-Хмельницькому державному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди стартував ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Психологія» (теоретична та прикладна психологія).  У другому турі олімпіади взяли участь близько  100 учасників з різних вищих навчальних закладів України.

Мотиваційним заходом олімпіади став воркшоп «Сендплей-технології у діяльності психолога», ведучими якого були фахівці-практики психологічної галузі, психотерапевти – Надія Зінченко та Наталія Марценюк.

Також учасники познайомилися з університетом, відвідали університетську бібліотеку та музеї міста.

Прес-служба університету

У ПДТУ відбувся II тур Всеукраїнської студентської олімпіади за напрямком «Технологія і устаткування зварювання»

Чтв, 04/19/2018 - 13:31

11-13 квітня 2018 року на кафедрі «Автоматизація та механізація зварювального виробництва»  Приазовського державного технічного університету відбувся II тур Всеукраїнської студентської олімпіади за напрямком «Технологія і устаткування зварювання».  В олімпіаді взяли участь 76 студенів з 14 провідних вищих навчальних закладів України.

Студенти змагалися в теоретичному і практичному турах,  демонстрували своє вміння і навички в розробці елементів технології зварювання, розрахунку режимів і вирішенні наукових і прикладних задач.

За результатами II туру Всеукраїнської студентської олімпіади 2017-2018 навчального року рішенням журі перше місце було присуджено Владу Кібіш – студенту ДВНЗ «ПДТУ», кафедри «Автоматизація та механізація зварювального виробництва».

Друге місце посіли: Денис Молочков – Запорізький національний технічний університет, Микола Івченко – Донбаська державна машинобудівна академія, Євген Ілляшенко – Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».

Третє місце отримали наступні учасники інтелектуального змагання: Роман Дудинський – Національний університет «Львівська політехніка», Павло Ситников – Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»,   Богдан Добусарський – Херсонська філія Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова.  Іван Хижняк – Дніпровський державний технічний університет.

У командних змаганнях призові місця були розподілені наступним чином. Перші місця зайняли команди: кафедра «Автоматизація та механізація зварювального виробництва» ДВНЗ «ПДТУ», Донбаська державна машинобудівна академія та Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”.

Другі місця дісталися-Запорізькому національному технічному університету, Національному Університету «Львівська політехніка» і Херсонській філії Національного університету кораблебудування ім. адмірала Макарова.

Бронзовими призерами студентської олімпіади стали команди Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», Дніпровського державного технічного університету та кафедри «Металургія і технологія зварювального виробництва» ДВНЗ «ПДТУ».

За інформацією ПДТУ

Ярмарок кар’єри-2018 від BEST-Vinnytsia для студентів ВНТУ

Чтв, 04/19/2018 - 12:38

Кілька десятків провідних компаній Вінниці й України шукали майбутніх співробітників на Ярмарку кар’єри 2018 у Вінницькому національному технічному університеті. Це дійство вже традиційне і нині пройшло у виші вдев’яте.

Організатор — Вінницький осередок європейської студентської організації BEST — Board of European Students of Technology (Рада студентів технічних університетів Європи).

Студенти мали змогу одразу особисто спілкуватися з менеджерами й ейчарами працедавців, пропустивши тести, телефонні й скайп інтерв’ю. А потому побувати на презентації компанії, яка зацікавила.

ЯК-2018 зібрав у ВНТУ топові фірми регіону і держави.

Роботодавці зі Львова запрошують приєднатися до громади творців шоколадної насолоди.

«Ми представляємо кондитерську фабрику «Світоч». Знайомимось зі студентами, розказуємо про програму стажування і можливість проходити практику. Ми чекаємо на молодих людей, які готові працювати і розвивати виробництво та великий бізнес», — говорить Олена Барабаш.

Ще напередодні дійства зацікавлені в роботі студенти мали змогу заповнити резюме, яке організатори поширювали між роботодавцями-учасниками Ярмарку кар’єри 2018.

Олена Курілова, менеджер із персоналу, торговий дім «Укрсервіс»:

«Маємо свій інтернет-магазин, свій ІТ-центр, сервісний відділ, тому нам потрібні різні спеціалісти. Студенти проявляють інтерес до фірми. Наразі ми взяли двох студентів факультету інформаційних технологій і комп’ютерної інженерії, вони ще не закінчили університет. Один у нас працює в ІТ-відділі, інший у відділі прямих продажів. Це Олег Короленко і Владислав Легойда. Студенти ВНТУ нам дуже потрібні, і я знаю, що тут дуже гарні студенти. Мають високий фаховий рівень».

Студент ВНТУ Богдан Примаковський розповів, як він влаштувався на за допомогою Ярмарку кар’єри.

«Моя історія почалась позаторік навесні, коли почав активно шукати роботу в сфері ІТ. Для людини без досвіду роботи в індустрії це доволі складно. Пошук вакансій на DOU та інших тематичних порталах, розробка однотипних тестових завдань та типові співбесіди безжально гасили амбіції. Аж ось я потрапив на Ярмарок Кар’єри 2016. Саме тут я знайшов компанію SteelKiwi, яка дала мені шанс проявити себе як розробник програмного забезпечення. Нині я маю майже 2 роки безцінного досвіду розробки разом зі своєю dream team та декілька крутих проектів».

Студентка ВНТУ Марія Польова про свій вдалий досвід:

«Ще далекого 2015 року я була у складі організаторів BEST Ярмарку Кар’єри у ВНТУ. Ще роботу не шукала, але HR Катерина компанії Zoom Support сама запропонувала мені пройти базовий скрінінг — невелике інтерв’ю англійською. І з першої спроби я знайшла собі першу роботу!»

За інформацією прес-центру ВНТУ

До уваги батьків першокласників Києва

Чтв, 04/19/2018 - 11:11

У департаменті освіти і науки КМДА наголошують, що територія обслуговування – не зобов’язання, а гарантоване право.

Батькам першокласників, що розглядають можливість навчання своїх дітей у закладах освіти не за територією обслуговування, а в інших, котрі матимуть вільні місця, пропонують наступну інформацію.

Найбільша кількість вільних місць, відповідно до розподілу території обслуговування, прогнозується у школах Печерського, найменша – у Дарницькому районах.

Звертаємо вашу увагу! Ви можете подавати заяви на зарахування вашої дитини до 1-го класу до декількох закладів освіти нашого міста без обмежень. За вами вибір як школи, так і вчителя!

Номер школи, за якою закріплено ваш будинок, можна дізнатися на сайтах районних управлінь освіти, а також на сайті Департаменту освіти і науки, молоді та спорту на електронних ресурсах «Освітня карта міста Києва» (https://osvita-map.monitoring.in.ua/overhaul/) та «Інформаційно-аналітична система “Майно”» (http://gis.kievcity.gov.ua/).

Прийом документів для зарахування дітей до перших класів закладів загальної середньої освіти м.Києва розпочнеться 23 квітня.

Наказ Департаменту освіти і науки міста Києва про внесення змін до наказу від 19.01.2018 №25  «Про організаційні заходи щодо прийому дітей до 1-х класів закладів загальної середньої освіти міста Києва у 2018 році».

Віднині батькам не потрібні ніякі довідки, що підтверджують місце проживання, якщо інформацію про вашу дитину занесено до реєструтериторіальної громади міста Києва.  До витягу з реєстру включено інформацію про дітей 5 – 7-річного віку у розрізі кожної школи, з яких 24,5 тисячі – потенційні майбутні першокласники.

За попередніми даними, що надійшли від районних управлінь освіти, очікуємо на навчання 34 тисячі першокласників. Маємо вільні місця для дітей, що не внесені до реєстру. На перелік документів, що підтверджуватимуть місце проживання дітей та порядок зарахування на вільні місця, найближчим часом отримаємо від Міністерства освіти і науки України.

PISA-2018: у тестуванні беруть участь майже 6 400 учнів

Чтв, 04/19/2018 - 10:11

З 16 квітня до 30 травня в Україні триває тестування PISA-2018, в якому беруть участь майже 6 400 учнів 15-ти років з 250 закладів освіти (загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, технікумів, ПТНЗ). Від кожного закладу освіти до вибірки учасників потрапило від 3 до 38 осіб. Про це розповіла Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час прес-конференції у Будинку Уряду.

«PISA – це дуже потужна та впливова програма з оцінки якості освіти, яка здійснюється під егідою Організації економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР). Вона проводиться кожні три роки, щоб можна було відстежити  прогрес у досягненні навчальних результатів. Ми стали учасниками сьомого циклу дослідження й долучилися в ньому до 80 країн світу», – повідомила Лілія Гриневич.

Вона пояснила, що завдання тестування – компетентнісні. Тобто побудовані так, щоб виявити здатність учнів вирішувати практичні завдання за трьома основними галузями – читання, математика та природничо-наукові дисципліни.

«У програмі також передбачається вивчення мотивів навчання. У межах дослідження проводиться анкетування учнів та керівників закладів освіти, в яких відбувається тестування. Інформація з цих анкет дозволяє виявити залежність між тим, як учні виконують завдання PISA, і різними іншими чинниками, що можуть впливати на навчальну успішність. Наприклад, зв’язок із соціально-побутовим становищем родини, використання учителями певних практик тощо.Так, за результатами PISA-2009, в межах якого проводилося анкетування батьків, було виявлено, що ті 15-річні учні, із якими батьки багато читали, коли вони навчалися в першому класі, досягають значно кращих навчальних результатів, ніж інші учні», – зазначила Міністр.

Цього року дослідження акцентуватиметься саме на перевірці читацької компетентності школярів, на чому наголосила національний координатор PISA-2018 в Україні Тетяна Вакуленко.

«Це означає, що кожен учасник дослідження виконуватиме завдання саме з читання, половина зошита буде присвячена цій галузі. Загалом підготовано 30 варіантів зошитів, що унеможливлює будь-які спроби списати чи зловживати іншим чином під час тестування. І це чудово, що Україна долучилася до тестування цього року, бо читання найбільш гнучка галузь. Так, для того, щоб зрозуміти питання з математики, його також потрібно прочитати та зрозуміти», – зауважила Тетяна Вакуленко.

Вона додала, що перевірятимуться завдання за системою кодування.
«Кожній можливій відповіді присвоюється певний код. Цей код не визначає правильність або неправильність відповіді. Він визначає те, за яким критерієм, за яким алгоритмом відповідь була побудована. Умовно кажучи, найбільш точна відповідь може мати декілька варіантів правильності», – розтлумачиланаціональний координатор  PISA-2018.

Зокрема, учасники прес-конференції розглянули разом із журналістами демонстраційне завдання. Воно передбачало, що дитина має визначити приблизну площу Антарктиди за зображенням карти та визначеним масштабом (додається).

«Якщо розглянути це завдання, то варіантом правильної відповіді може бути розбивка цього континенту на прямокутники, це може бути його поділ на інші елементарні геометричні фігури, це може бути наближення цієї площі до площі круга. Це також можуть бути й інші формати відповіді, наприклад, побудова сітки. Власне, екзаменатор має виявити алгоритм, за яким учень вирішив завдання та присвоїти йому цей код. Насправді система кодування дуже складна. Екзаменаторів потрібно серйозно готувати, вони мають розуміти, що це не стандартний підхід, розуміти усі ці коди. Для цього є спеціальні інструкції. До кожного завдання така інструкція складає 10-15 сторінок», – відзначила Тетяна Вакуленко.

На думку Міністра Лілії Гриневич, такий підхід допомагає поступово змінювати філософію і розуміння оцінювання в системі освіти України.

«Сьогодні в українській школі є або правильна, або неправильна відповідь. І є чіткий алгоритм того, що тобі дали в школі. Якщо ти в нестандартний спосіб вирішив завдання, але не цим алгоритмом, то не факт, що тобі визнають твій результат. Тут, власне, вся ідея компетентнісного навчання полягає в тому, що людина може визначити будь-який алгоритм рішення та піти своїм шляхом. Ми маємо переходити саме на таке оцінювання», – сказала Міністр.

Вадим Карандій, директор Українського центру оцінювання якості освіти підкреслив, що тестування відбуватиметься максимально прозоро та за участі спостерігачів.

«В Україні цього року учні проходитимуть тестування впродовж 2-х годин, працюючи з одним з 30 тестових зошитів. Тестування в різних закладах відбуватиметься в різні дні, відповідно до графіка, узгодженого з органами управління освітою й закладами освіти. Учасники тестування можуть використовувати лише калькулятори. Використання інших електронних пристроїв (мобільних телефонів, смартфонів, планшетів) заборонене. Під час тестування учасники можуть виходити з аудиторії, але лише в супроводі представника закладу освіти», – пояснив директор УЦОЯО.

Довідково: PISA – Програма міжнародного оцінювання учнів (Programme for International Student Assessment). Розроблена за ініціативою Організації економічного співробітництва та розвитку (ОЕСР) (Organisation for Economic Co-operation and Development, OECD) та партнерів цієї організації. Дослідження проводиться раз на три роки, починаючи з 2000-го року. На сьогодні майже половина країн світу – 80 країн/економік – бере участь у ньому. Усі ці країни/економіки зацікавлені в об’єктивному оцінюванні своїх освітніх систем.

За інформацією прес-служби МОН

 

 

Учень столичної школи № 9 здобув “бронзу” на міжнародному турнірі зі спортивної гімнастики «Ukraine International Cup 2018»

Срд, 04/18/2018 - 17:40

Нещодавно у київському Палаці спорту відбувся XVI Міжнародний турнір зі спортивної гімнастики «Ukraine International Cup 2018», який щороку організовує олімпійська чемпіонка, президент Міжнародного благодійного фонду «Спорт  і діти» Стела Захарова.

У турнірі взялі участь 27 команд  із 17 країн світу.

Стасіс Бутрімас, учень 10-го класу школи № 9 Оболонського району столиці здобув бронзову нагороду у командній першості!!!

Також у березні на Чемпіонаті України зі спортивної гімнастики, який проходив у місті Кропивницький, Стасіс виборов бронзову нагороду в класі майстрів спорту.

Щиро вітаємо Стасіса!!! Бажаємо нових звершень та перемог!!!

За інформацією школи № 9 м.Києва

Сумський НАУ підписав Меморандум про співпрацю із Нідерландським університетом HAS

Срд, 04/18/2018 - 16:44

Днями ректор СНАУ Володимир Ладика підписав Меморандум про співпрацю з університетом HAS (Нідерланди).

Відповідно до цього документу Сумський національний аграрний університет та Університет прикладних наук співпрацюватимуть для задоволення потреб в галузі підготовки міжнародних фахівців. Ректор Сумського національного університету Володимир Ладика переконаний, що цей документ стане фундаментом для розвитку академічної мобільності між університетами та проведення спільних наукових досліджень, адже Меморандум про співпрацю передбачає організацію спільних академічних заходів, обмін науковими кадрами та студентські стажування.

Університет HAS знаходиться у Венло й Гертогенбосі та на сьогодні є одним із найпопулярніших університетів прикладних наук Нідерландів. У 2016 році HAS було відзначено Нагородою як «Найкращий університет прикладних наук Нідерландів».

Із візитом у СНАУ перебував нідерландський професор Вім Вісменс, який представляв інтереси університету HAS. Надзвичайно приємно, що професор також прочитав лекцію для науковців тваринницького блоку університету.

СНАУ продовжує практику залучення іноземних експертів для вивчення передового світового досвіду.

За повідомленням СНАУ

Студент ЖНАЕУ переміг у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт з спеціальності «Лісове господарство»

Срд, 04/18/2018 - 16:14

У Харківському національному аграрному університеті ім. В.В. Докучаєва нещодавно відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з спеціальності “Лісове господарство”. На конкурс було надіслано 29 студентських наукових робіт з 18 вищих навчальних закладів України, серед яких і Житомирський національний агроекологічний університет.

До слова, для спеціальності «Лісове господарство» такий науковий конкурс відбувся вперше.

Галузевою конкурсною комісією   на підставі результатів рецензування та шляхом відкритого обговорення було визнано кращими сім студентських наукових робіт.

Власне, наукових керівників та авторів робіт і  було запрошено до Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва для участі у другому етапі – захист робіт у формі науково-практичної конференції.

На науково-практичній конференції виступили п’ять студентів з п’яти вищих навчальних закладів. На підставі відкритого обговорення членами галузевої конкурсної комісії було нагороджено авторів студентських наукових робіт дипломами І, ІІ та ІІІ ступенів та цінними подарунками, а наукових керівників подяками за якісну підготовку студентів до участі у конкурсі.

Зокрема,   студент ІІІ курсу факультету лісового господарства Житомирського національного агроекологічного університету Зінкевич Роман з науково-дослідною роботою   «Лісовідновний потенціал сосняків у свіжих суборах житомирського Полісся в умовах еколого-кліматичних змін» був нагороджений дипломом І ступеня. Науковий керівник – завідувач кафедри таксації лісу та лісовпорядкування Юрій Сірук.

Науково-практична конференція в Харкові продемонструвала високий науковий рівень доповідей та повідомлень з різних аспектів досліджуваної проблеми і зібрала чималу кількість науковців, які займаються питаннями дослідження лісовідновлення, лісорозведення, догляду за насадженнями, захисту від шкідників, хвороб, пожеж.

Нагадаємо, що  в Одеському національному університеті імені І. І. Мечникова  проходив  ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Економічна теорія», де студентка  ЖНАЕУ Анастасія Іванова   була  відзначена дипломом за ІV місце та грамотою “За оригінальність визначення категорій і критичний підхід до існуючих концепцій”. Крім цього,  за результатами ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з спеціальності «Облік та оподаткування», дипломи І ступеня    отримали студенти  ЖНАЕУ Романа Шишка й Тетяна Козлов, диплом ІІІ ступеня    –  Аліна Бачинська.

 

Інформує прес-служба Житомирського національного агроекологічного університету

 

Студенти ЛККЕіП з потенцийніми роботодавцями обговорили умови ефективного працевлаштування

Срд, 04/18/2018 - 14:35

16 квітня 2018 року в Львівському кооперативному коледжі економіки і права за підтримки підрозділу сприяння працевлаштування випускників навчального закладу  для студентів спеціальності «Фінанси, банківська справа та страхування» було організовано лекцію.

Захід був проведений з метою  забезпечення можливості прямих контактів з студентами коледжу з потенційними роботодавцями та створення умов для ефективного працевлаштування і розвитку професійної кар’єри молодих фахівців.

Лектор Софія Шабан  – Hr бізнес-партнер Західної України Департаменту управління персоналом ПАТ “ОТР Банк”. Лекція носила прикладний характер і відповідала сучасним вимогам організації навчального процесу із залученням практиків до проведення лекційних і практичних занять.

Відкрив лекційне заняття голова циклової комісії обліку та фінансово-економічної діяльності, к.е.н., Михайло Голубка, який представив  студентам працівника банку  та окреслив особливості функціонування ПАТ «ОТР Банк», його місце на ринку банківських продуктів і послуг, як  в регіоні так і в Україні загалом.

Під час лекції Софія Михайлівна висвітлила історичні аспекти створення фінансової установи, ознайомила присутніх із учасниками ОТР Group Ukraine, розповіла про сучасні напрями та переваги діяльності ПАТ «ОТР Банк» на ринку фінансових послуг. Значну увагу лектор приділила корпоративній культурі працівників, принципам організації здійснення банківського бізнесу та соціальної його відповідальності, стандартам якості обслуговування у банку тощо.

Після завершення лекції студенти отримати відповіді на всі  запитання. Лекція пройшла у приємній дружній атмосфері та невимушеній обстановці. Під час заняття було окреслено найбільш перспективні напрямки працевлаштування студентів та визначено, які знання та навички є найбільш потрібними під час їх подальшої роботи.

«Зустрічі з потенційними роботодавцями допомагають студентам, поглибити знання та розширити кругозір знань про майбутню свою спеціальність, кваліфікаційні вимоги, відпрацьовує вправи з метою набуття в студента навичок професійного самовизначення, саморозвитку, самовдосконалення та проходження практики з думкою про майбутнє працевлаштування», – зазначила заступник директора з навчальної роботи та виробничої практики, Леся Федак.

«Результатом ефективної форми співпраці з роботодавцями, щодо пошуку претендентів на вакантні робочі місця є зустрічі та проведення презентацій роботодавця», – зауважила завідувач економічним відділенням, Ірина Клачко.

«Лише за рахунок тісної співпраці коледжу та роботодавців можна підготувати дійсно високваліфікованих спеціалістів, які так необхідні нашій країні», – наголосила керівник підрозділу сприяння працевлаштування випускників навчального закладу, Оксана Козак

«Такі зустрічі, які стали доброю традицією коледжу та циклової комісії – черговий доказ того, що навчальний заклад піклується про майбутнє працевлаштування своїх студентів», – зауважив голова циклової комісії, Михайло Голубка

Голова і викладачі циклової комісії обліку та фінансово-економічної діяльності, адміністрація та студенти висловили щиру подяку Софії Шабан  та адміністрації ПАТ «ОТР Банк» за багаторічну співпрацю, яка дозволяє поєднувати навчання і практичну підготовку молодих фахівців.

Повідомляє прес-служба  Львівського кооперативного коледжу економіки і права

Студенти ДНУ спроектували ракету-носій світового стандарту та успішно її випробували

Срд, 04/18/2018 - 13:38

Студенти Дніпровського національного університету ім. Олеся Гончара спроектували та успішно запустили суборбітальну ракету-носій легкого класу. За технічними вимогами вона повністю відповідає стандартам світової категорії. Випробування відбулося вчора, 16 квітня 2018 року, на полігоні Павлоградського механічного заводу.

Під час запуску студенти контролювали, приймали та обробляли інформацію з ракетних бортових систем в режимі реального часу.

Ракета злетіла на висоту близько 3 км. Для того, щоб визначити можливість підйому навантаження, до неї додали тестовий супутник-прототип CanSat вагою 330 г, також спроектований студентами ДНУ.

Загалом робота над проектом тривала близько 5 місяців. Спроектували ракету 14 студентів фізико-технічного факультету ДНУ під керівництвом досвідчених менторів. Ще 8 студентів з 4 різних факультетів займалися проектуванням корисного навантаження.

Ці випробування дають старт зворотньому відліку до запуску ракети до 100-річчя ДНУ. Ракети-носії міжнародної класифікації CanSat сьогодні є у кількох країн: Японії, Америки, Європейського космічного агентства. Якщо запуски наших студентських ракет будуть успішними, ДНУ зможе стати базою для організації міжнародних престижних наукоємних змагань. Сьогодні такі змагання підтримують провідні аерокосмічні організації світу – NASA, Boeing, Європейське космічне агентство”, – розповів ректор ДНУ Микола Поляков.

За словами голови Національного центру аерокосмічної освіти молоді ім. О. Макарова, консультанта студентських команд Олексія Куліка, у межах проекту «Студентська ракета» було сконструйовано і виготовлено три експериментальних ракети.

Перша, яку зараз запустили, є тестовим проектом і містить конструктивне рішення, рішення по двигуну, по електроніці. Якщо вони підтвердять свою працездатність, то цей проект ракети стане основою штатного варіанту ракети-носія з корисним навантаженням стандарту CanSat. Вважаю, це дуже гарна практична форма навчання майбутніх ракетників та інших спеціалістів для цієї галузі», – сказав він.

Ракета розробляється до 100-річчя ДНУ ім. Олеся Гончара у співпраці з ГО «Асоціація Ноосфера».

Повідомляє прес-служба ДНУ

У ХПІ — «золото» і «срібло» Всеукраїнської битви роботів

Срд, 04/18/2018 - 12:49

Днями в спорткомплексі НТУ «ХПІ» відбувся експериментальний тур III-ї Всеукраїнської студентської Олімпіади «Комп’ютерні системи штучного інтелекту». Популярність змагань, які організовує кафедра обчислювальної техніки та програмування ХПІ, з кожним роком зростає: цього разу конкурс об’єднав понад 40 учасників (23 команди) з українських і зарубіжних вишів. Крім того, у рамках олімпіади вперше провели змагання роботів, створених школярами.

«Зараз Олімпіада проходить у дусі спортивних змагань, але в перспективі вона допоможе молодим фахівцям отримати необхідні навички для створення досить складних систем, які входять до складу сучасної робототехніки», — розповідає завідувач кафедри обчислювальної техніки та програмування НТУ «ХПІ» професор Сергій Семенов.

В Олімпіаді взяли участь 39 студентів та 11 викладачів з провідних українських вишів: НТУ «ХПІ», НТУУ «КПІ ім. І. Сікорського», НУ «Львівська політехніка», Одеського політехнічного університету, Харківського національного університету радіоелектроніки, Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», Житомирського державного технологічного університету та інших вишів. Вперше за історію проведення конкурсу за перемогу боролася також команда з Білоруського державного університету інформатики і радіоелектроніки.

В ході експериментального туру учасники представили свої розробки — автономних роботів, які змагалися в двох номінаціях: «Слідування за лінією» і «Roborace».

За умовами конкурсу «Слідування за лінією» роботи в автономному режимі повинні були за максимально короткий час пройти складну трасу з перехрестями і зоною інверсії. Щоб стати переможцем у номінації «Roborace», роботи повинні були за мінімальний час пройти трасу в складних умовах масового старту всіх роботів. Тобто, це змагання, як «Формула F1», але для роботів.

«Мені знадобилося три роки на створення ідеальної, на мій погляд, конструкції робота для їзди за лінією», — розповідає учасник Олімпіади, студент 6-го курсу кафедри обчислювальної техніки та програмування НТУ «ХПІ» Денис Волошин. Конкурсанти відзначають, що постійно модернізують своїх роботів, аналізуючи помилки після участі у подібних змаганнях. Так, команда Одеської національної академії харчових технологій не дійшла до фіналу, але сподівається, що наступного разу результати будуть значно кращими.

Експериментальний тур доповнив теоретичну частину Олімпіади, де студенти демонстрували свої знання зі штучного інтелекту, радіоелектроніки, логіки та робототехніки.

За підсумками змагань призові місця розподілилися наступним чином. У номінації «Roborace» кращим став студент Одеського національного політехнічного університету Євген Бабіченко, друге місце зі своїм роботом зайняв Павло Бєлоусов з НТУ «ХПІ». Третє місце дісталося студенту НУ «Львівська політехніка» Олександру Комаренку. Команда Білоруського державного університету інформатики і радіоелектроніки, яку представив Олексій Писарчук, виборола гран-прі змагань у цій номінації. Робота Олексія визнали найшвидшим і більш маневренішим.

Переможці номінації «Слідування за лінією»:

1. студент НТУ «ХПІ» Денис Волошин;

2. студент НТУ «ХПІ» Володимир Чемерис;

3. студент ХНУРЕ Владислав Бакушевич.

«Першого робота я сконструював на третьому курсі. Це був робот-сумоїст для участі в олімпіаді, яка проходила в Дніпрі. Тоді я почав захоплюватися робототехнікою професійно, — розповідає переможець у номінації «Слідування за лінією», студент ХПІ Денис Волошин. — Мені подобається сам процес конструювання, тобто, не тільки робототехніка до цієї тематики відноситься, але й автоматизовані системи, зокрема, роботизовані руки. Планую зробити щось подібне, спробувати свої можливості в цій сфері також».

Крім того, в рамках Олімпіади вперше пройшли змагання «ROBOFEST Kharkiv» у номінації «Слідування за лінією», де змагалися роботи, створені учнями старших класів. У дитячому конкурсі перше і друге місце вибороли харківські школярі Дмитро Лимаренко та Вікторія Вороніна відповідно. Вони представляли «IT-Kids» НТУ «ХПІ». «Бронза» змагань дісталася Всеволоду Мельникову з Херсона (STEM-школа Херсонського державного університету).

Переможці отримали призи від організаторів і спонсорів конкурсу: компанії «Індустріальна група УПЕК» (Харків), філії датської інженерно-консалтингової компанії BIIR (ТОВ «БІІР Україна», Одеса), міжнародної компанії з розробки програмного забезпечення «EPAM» (Харків), IТ-компанії «Intetics» (Харків) та інших.

У планах організаторів Олімпіади з робототехніки — кафедри обчислювальної техніки та програмування ХПІ — розширювати співпрацю з українськими та зарубіжними університетами. «Ми прагнемо вийти на новий рівень, щоб демонструвати можливості наших студентів не тільки на загальнонаціональному рівні, а й за кордоном», — зазначив професор Сергій Семенов.

Довідка:

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.12.2017 року №1572 «Про проведення Всеукраїнської студентської олімпіади у 2017/2018 навчальному році» НТУ «ХПІ» було призначено базовим ВНЗ з проведення II етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з комп’ютерних систем штучного інтелекту.

Кафедра обчислювальної техніки та програмування НТУ «ХПІ» займається сучасними науковими дослідженнями у галузі розробки систем керування асинхронним дизель-поїздом, інтелектуальних систем підтримки прийняття рішень для технологічних процесів механообробки різанням, кібербезпеки, створення сучасних інформаційних систем, комп’ютерних технологій і робототехніки. У 2018 році на кафедрі ОТП відкрито дві нові спеціальності «Програмування мобільних пристроїв і комп’ютерних ігор» та «Кібербезпека».

Нагадаємо, 3 березня 2018 року студент кафедри обчислювальної техніки та програмування НТУ «ХПІ» Денис Волошин завоював ІІ місце на восьмих міжнародних змаганнях з робототехніки «Робоматікон» у Варшавському політехнічному університеті.

Повідомляє прес-служба НТУ “ХПІ”

Сторінки