Видавнича група "Основа"

Новини та акції видавництва
Адреса URL: http://www.osnova.com.ua/
Оновлено: 14 хв 34 сек тому

Лепбук. Права дитини

Птн, 02/15/2019 - 00:00
Лепбуки – це підсумковий результат спільної роботи з дітьми по тій чи іншій темі. Містить на картках, в кишеньках та конвертах необхідну інформацію для практичних занять протягом тематичного тижня: дидактичні ігри,інтелектуальні завдання, приказки та прислів’я, а також методичні рекомендації. Формат: 47,5х38,5х1 см Розмір складеного лепбука 47,5*38,5*1 см. У розгорнутому вигляді – 97 см.

3D дерево-макет. Пори року

Птн, 02/15/2019 - 00:00
Перед вами цікавий об'ємний макет дерева, за допомогою якого малюк вивчить пори року. Ви зможете наочно продемонструвати дитині річний цикл розвитку природи. А завдяки своєму яскравому багатофункціональному дизайну дерево може бути прикрасою групи, класу, дитячої кімнати. Мета: вивчити пори року; сформувати уявлення про сезонні зміни в природі; поглибити знання про характерні ознаки пір року; розширити словниковий запас та кругозір; розвивати пізнавальну активність, дитячу ініціативність та творчість.

Словникові слова в ребусах. 2 клас

Чтв, 02/14/2019 - 00:00
Посібник створений для легкого й цікавого вивчення словникових слів. Він містить двосторонні картки. Перш ніж ознайомити з написанням нового словникового слова, учитель пропонує учням здогадатися, яке саме це буде слово. Для цього демонструє дітям картку з ребусом і пропонує розгадати його. І лише коли учні впоралися із заданням і відгадали зашифроване слово, учитель перегортає картку й фіксує на дошці таким чином, щоб учні могли прочитати слово й запам’ятати його написання. Ребус — це загадка, що утворена із зображень предметів — малюнків у поєднанні з буквами та іншими знаками. Існує кілька загальних правил для розгадування ребусів. Для того щоб навчити малюків розгадувати цікаві друковані загадки, спочатку слід ознайомити їх із цими правилами. 1. Букви праворуч від картинки вказують, що треба додати їх наприкінці слова. Якщо букви записані ліворуч від картинки, то додавати їх треба на початку слова. 2. Коми ліворуч або праворуч від малюнка вказують на кількість букв, які слід видалити. Якщо коми стоять ліворуч, слід видаляти початкові букви, якщо праворуч — кінцеві. 3. Знак рівності між двома буквами вказує на заміну однієї із цих букв іншою. 4. Закреслені букви вказують на те, що їх треба видалити зі слова. 5. Використання горизонтальної рисочки між розташованими одна під одною буквами потрібне для зашифровування буквосполучень «на», «над», «під». 6. Букви, розташовані по поверхні інших букв, слугують для зашифровування «по» 7. Букви, вписані в інші, слугують для зашифровування «в», «у».

Поради майбутнім майстрам-золоті руки. Комплект плакатів з трудового навчання

Чтв, 02/14/2019 - 00:00
Комплект містить 6 плакатів з правилами безпеки життєдіяльності для уроків технічної праці. зміст плакатів відображає основні технологічні операції, які виконуть уі на уроках під час проектної діяльності з виготовлення об'єкта праці. Призначені для оформлення кабінетів технічної праці та проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.

Уроки безпеки від подружки Калинки. Комплект плакатів з тудового навчання

Чтв, 02/14/2019 - 00:00
Яскраві, цікаві й інформаційні плакати стануть у пригоді під час оформлення кабінетів трудового навчання. Правила безпеки життєдіяльності містять основні запобіжні заходи під час роботи із: голкою; ножицями; швейною машиною; спицями й гачками; праскою. Комплект містить три двосторонні плакати від подружки Калинки!

Математика. 1 клас. Частина 1 (за підручником С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко)

Чтв, 02/14/2019 - 00:00
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків математики у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника С. О. Скворцової, О. В. Онопрієнко (Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти.— Х. : Вид-во «Ранок», 2018). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища. Для вчителів початкової школи.

Словникові слова в ребусах. 4 клас

Срд, 02/13/2019 - 00:00
Пропанований посібник створений для легкого й цікавого вивчення словникових слів. Він складається із двосторонніх карток. Перш ніж ознайомити учнів із написанням нового словникового слова, учитель пропонує дітям розгадати його за ребусом. Коли учні впоралися із заданням і відгадали зашифроване слово, учитель перевертає картку й фіксує на дошці таким чином, щоб учні могли прочитати слово й запам’ятати його написання. Ребус – це загадка, що складається із зображень предметів – малюнків у поєднанні з буквами та іншими знаками. Існує кілька загальних правил для розгадування ребусів. Для того щоб навчити малюків розгадувати цікаві друковані загадки, спочатку слід ознайомити їх із цими правилами. 1. Букви праворуч від картинки вказують, що треба додати їх наприкінці слова. Якщо букви записані ліворуч від картинки, то додавати їх треба на початку слова. 2. Коми ліворуч або праворуч від малюнка вказують на кількість букв, які слід видалити. Якщо коми стоять ліворуч, слід видаляти початкові букви, якщо праворуч – кінцеві. 3. Знак рівності між двома буквами вказує на заміну однієї із цих букв іншою. 4. Закреслені букви вказують на те, що їх треба видалити зі слова. 5. Перевернений догори ногами малюнок указує на те, що загадане за допомогою цього малюнка слово слід читати задом наперед. 6. Букви, вписані в інші, слугують для зашифровування «в», «у». 7. Використання горизонтальної рисочки між розташованими одна під одною буквами слугує для зашифровування буквосполучень «на», «над», «під». 8. Букви, розташовані по поверхні інших букв, слугують для зашифровування «по». 9. Цифри й числа використовують для зашифровування частин слів, співзвучних із вимовою цифр, чисел.

Словникові слова в ребусах. 3 клас

Срд, 02/13/2019 - 00:00
Даний посібник створений для легкого й цікавого вивчення словникових слів. Він складається із двосторонніх карток. Перш ніж познайомити учнів із написанням нового словникового слова, учитель пропонує здогадатися, яке саме це буде слово. Для цього демонструє дітям картку із ребусом і пропонує розгадати його. І лише, коли учні впоралися із заданням і відгадали зашифроване слово, учитель перевертає картку на іншу сторону й фіксує на дошці таким чином, щоб учні могли прочитати слово й запам’ятати його написання. Ребус – це загадка, що складається із зображень предметів – малюнків у поєднанні з буквами та іншими знаками. Існує кілька загальних правил для розгадування ребусів. Для того, щоб навчити малюків розгадувати цікаві друковані загадки, спочатку слід ознайомитися із цими правилами. 1. Букви праворуч від картинки вказують, що треба додати їх наприкінці слова. Якщо букви записані ліворуч від картинки, то додавати їх треба на початку слова. 2. Коми ліворуч або праворуч від малюнка вказують на кількість букв, які слід видалити. Якщо коми стоять ліворуч – слід видаляти початкові букви, якщо праворуч – кінцеві. 3. Знак рівності між двома буквами вказує на заміну однієї із цих букв іншою. 4. Закреслені букви вказують на те, що їх треба видалити зі слова. 5. Перевернений догори ногами малюнок указує на те, що загадане за допомогою цього малюнка слово, слід читати задом наперед. 6. Букви, вписані в інші, служать для зашифровування «в», «у». 7. Використання горизонтальної рисочки між розташованими одна під одною буквами слугує для зашифровування буквосполучень «на», «над», «під». 8. Букви, розташовані по поверхні інших букв, служать для зашифровування "по". 9. Цифри й числа служать для зашифровки частин слів, співзвучних з вимовою цифр, чисел.

Українська мова. Навчання грамоти. 1 клас. Частина 1 (за підручником М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко)

Срд, 02/13/2019 - 00:00
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків української мови (навчання грамоти) у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника М. С. Вашуленка, О. В. Вашуленко (Українська мова. Буквар : підруч. для 1 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах).— К. : Видавничий дім «Освіта», 2018). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища. Для вчителів початкової школи.

Комплект карток "Вивичаю букви та цифри з задоволенням!"

Пон, 02/11/2019 - 00:00
Кожна дитина – це маленький всесвіт, де закладена безгранна фантазія та глибокий океан творчості. Ні для кого вже не є секретом, що розвиток дрібної моторики тісно пов’язаний з розвитком мовлення та мислення. Пропонований комплект карток допоможе дитині цікаво та весело вивчати цифри, розвивати дрібну моторику, фантазію. Як працювати з картками? Дуже просто! Дорослий пропонує дитині прикрасити цифру. Це можна зробити різними способами: виліпити ковбаски з пластиліну та викласти їх на цифру; розфарбувати; заштрихувати; обклеїти стразами, насінням, крупою, природним матеріалом тощо. Можна використовувати все, що підкаже фантазія. На сонечку-жучку можна викласти кульки з пластиліну, квасолин, камінчиків, дрібних деталей леґо, ґудзиків, зерняток; відбити цятки пальчиком, умочивши його у фарбу. Кількість цяточок відповідатиме зазначеній цифрі. Пропоновані на звороті картки завдання допоможуть дитині краще запам’ятати графічний образ букви, розвивати просторові уявлення, увагу, фантазію, мислення, пам’ять, уміння рухатись лабіринтом, дрібну моторику; збагачувати словниковий запас. Роботу з матеріалом можна проводити як індивідуально, так і в парі. Комплект карток можуть використовувати вихователі ЗДО, вчителі НУШ на уроках та у групі продовженого дня, педагоги в розвивальних центрах, а також батьки.

Наочний навчальний посібник «Вивчаю літери із задоволенням!»

Срд, 02/06/2019 - 00:00
Кожна дитина – це маленький всесвіт, де закладена безгранна фантазія та глибокий океан творчості. Ні для кого вже не є секретом, що розвиток дрібної моторики тісно пов’язаний з розвитком мовлення та мислення. Пропонований комплект карток допоможе дитині цікаво та весело вивчати літери, розвивати дрібну моторику, працювати зі словами. Як працювати з картками? Дуже просто! Дорослий пропонує дитині прикрасити літеру. Це можна зробити різними способами: виліпити ковбаски з пластиліну та викласти їх на літеру; розфарбувати; заштрихувати; обклеїти стразами, насінням, крупою, природним матеріалом тощо. Можна використовувати все, що підкаже фантазія. На картці з літерою є малюнки з написами. Можна запропонувати дитині такі завдання: обведи вивчену літеру в кожному слові; визнач розташування (на початку, в середині або в кінці слова); поділи слова на склади; назви наголошений склад; склади звукову модель слова; склади речення зі словом; розкажи про цей предмет; розфарбуй малюнки тощо. Пропоновані завдання на звороті картки допоможуть дитині краще запам’ятати графічний образ букви, розвивати просторові уявлення, увагу, фантазію, мислення, пам’ять, уміння рухатись лабіринтом, дрібну моторику; збагачувати словниковий запас. Роботу з матеріалом можна проводити як індивідуально, так і в парі. Комплект карток можуть використовувати вихователі ЗДО, вчителі НУШ на уроках та у групі продовженого дня, педагоги в розвивальних центрах, а також батьки.

Українська мова (навчання грамоти). 1 клас. Частина 1

Срд, 02/06/2019 - 00:00
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування та розробки уроків української мови (навчання грамоти) у 1-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручника К. І. Пономарьової (Українська мова. Буквар: Підручник для учнів першого класу ЗЗСО (у 2-х частинах).— К. : УОВЦ «Оріон», 2018). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища. Для вчителів початкової школи.

Журнал «Шкільний бібліотекар»

Птн, 02/01/2019 - 00:00
Вийшов №2(98)

Журнал «Англійська мова та література»

Птн, 02/01/2019 - 00:00
Вийшов №6(592)

Сторінки