Видавнича група "Основа"

Новини та акції видавництва
Адреса URL: http://www.osnova.com.ua/
Оновлено: 29 хв 26 сек тому

Усі заняття в групі середнього дошкільного віку. 1 півріччя. 5-й рік життя

20 годин 51 хв тому
  Методичний посібник містить розробки занять для дітей середнього дошкільного віку (п’ятий рік життя). Заняття побудовані на ігрових сюжетах, складені на навчальний рік і відображають інтеграцію всіх освітніх напрямів пізнавального, мовленнєвого та художньо-естетичного розвитку. Конспекти занять розроблено відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Посібник рекомендований для творчого використання педагогічними працівниками дошкільних навчальних закладів, студентами педагогічних закладів та гувернерами.

Робота соціального педагога з сім’ями

20 годин 51 хв тому
Поява значної кількості родин, які неспроможні виконувати свої функції, погіршення матеріального становища, сімейне насильство, алкоголізм, наркоманія — все це є причинами того, що робота з сім’єю стала одним з головних напрямків діяльності соціального педагога. Як організувати таку роботу — дослідження, патронаж, консультування? Які форми та методи використати? Які залучити організації та установи для розв’язання проблем сім’ї? Які документи необхідно оформити? Усе це та багато іншої інформації, щоб зробити зробити соціального педагога з сім’ями ефективною.

Електронний тренажер. Українська мова. Навчання грамоти. 1 клас

20 годин 51 хв тому
Електронний тренажер - це інтерактивний посібник  для учнів перших класів, які опановують курс «Навчання грамоти» у школах з української мовою навчання. Він спрямований на засвоєння учнями в цікавій, ігровій формі навчального матеріалу з розділів програми курсу «Текст. Речення. Слово», «Звуки. Склад. Наголос», «Позначення звуків буквами».Посібник містить теоретичній матеріал, тренувальні вправи різного рівня складності з кожної теми розділів курсу. Для перевірки засвоєння учнями теми в кінці кожного розділу пропановано гру-ходилку. Усі матеріали тренажеру супроводжуються дикторським текстом. Зміст: 1. Текст.  Речення. Слово Текст. Речення Слово. Значення слова Роль слова у спілкуванні Гра 2. Звуки. Склад. Наголос Звуки мовлення Склад Наголос Гра 3. Позначення звуків буквами Алфавіт Позначення голосних звуків буквами Позначення приголосних звуків буквами Позначення м’якості приголосних звуків Позначення звука [й’]   Тренажер допоможе: учневі - корисно провести час за комп’ютером, із задоволенням потренуватися у виконанні цікавих, різноманітних вправ на закріплення матеріалу, що вивчається на уроках, самостійно перевірити рівень його засвоєння, легко, із задоволенням відпрацювати те, що з якихось причин не було засвоєно; учителеві - провести цікаві уроки з використанням  сучасних мультімедійних технологій, забезпечити індивідуальний підхід у навчанні, підвищити  рівень мотивації, а також отримати надійного помічника у здійсненні контролю знань і вміньучнів; батькам - удома без зайвих зусиль мотивувати додатковий тренінг дитини на комп’ютері, перевірити рівень засвоєння  програмового матеріалу. Тренажер розроблено з урахуванням вікових особливостей дітей шести-, семирічного віку з  дотриманням санітарних вимог до роботи на комп’ютері. {{CD-DEMO}}

Готуємось до ЗНО. Англійська мова

20 годин 51 хв тому
Зовнішнє незалежне оцінювання з іноземних мов передбачає оцінювання таких видів мовленнєвої діяльності як читання, лексика, граматика і письмо з метою визначення рівня сформованості комунікативної компетенції учасників зовнішнього незалежного оцінювання відповідно до вимог чинних документів та програм. Диск створений таким чином, щоб учні мали змогу виявити сильні та слабкі сторони своєї підготовки, проаналізувати рівень готовності до тестування та навчитися виконувати тестові завдання різних форм і рівнів складності. Що сприятиме до зовнішнього оцінювання. Методика навчання за цим диском дає змогу ефективно готуватися до іспиту як з репетитором, так і самостійно, оскільки в ньому додаються відповіді. Тестові завдання за формою, структурою, рівнем складності відповідають рекомендаціям УЦОЯО МОН України щодо тестів для проведення ЗНО. Диск містить дві частини: 1 . Тестові завдання; 2. Власно тести. Виконання тесту з англійської мови триває 120 хвилин. У другій частині диска кожен тест потрібно виконати за 80 хвилин, щоб 40 хвилин залишилося на написання листа та перевірку роботи в цілому. Поради учням Щоб відмінно підготуватися до тестів, вам слід: Ретельно вивчити теоретичний матеріал теми за підручником. Відповісти на тестові питання тренажера. Назвіть у разі правильної відповіді обов’язково прочитати коментарі, оскільки іноді правильну відповідь просто вгадують. Якщо коментар вас не задовольнив, знову поверніться до підручника. Усі питання, на які було надано помилкові відповіді, необхідно обов’язково повторно вивчити за підручником або попросити допомоги в учителя. У разі, якщо ви надали лише 50% правильних відповідей, усвідомлювати, що тему ви опанували недостатньо, у разі 70% — задовільно, і тільки  якщо правильних відповідей понад 95%, ви можете бути впевнені, що з вивченням теми впоралися гідно. {{CD-DEMO}}

Емоційно-моральний розвиток старших дошкільників

20 годин 51 хв тому
Видання відображає сучасні підходи до реалізації завдань соціально-морального та емоційно-ціннісного розвитку дошкільників відповідно до вимог   Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм.   Посібник містить розробки різних форм організації життєдіяльності дошкільників, завдання яких спрямовані на виховання у дітей доброти, людяності, щирості, ціннісного ставлення до навколишнього та до себе, інших якостей. Видання рекомендоване для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів.

Усі заняття в групі середнього дошкільного віку. 2 півріччя. 5-й рік життя

20 годин 51 хв тому
Методичний посібник містить розробки занять для дітей середнього дошкільного віку (п’ятий рік життя). Заняття побудовані на ігрових сюжетах, складені на навчальний рік і відображають інтеграцію всіх освітніх напрямів пізнавального, мовленнєвого та художньо-естетичного розвитку. Конспекти занять розроблено відповідно до вимог програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля». Посібник рекомендований для творчого використання педагогічними працівниками дошкільних навчальних закладів, студентами педагогічних закладів та гувернерами.

Вихователю найменших. Система роботи з дітьми третього року життя

20 годин 51 хв тому
Посібник містить: систему планування освітньо-виховного процесу за новою програмою (згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти), зокрема орієнтовне щотижневе планування, а також методичні рекомендації щодо планування навчально-виховної роботи, комплексну систему занять із продуктивних видів діяльності з дітьми раннього віку. Для вихователів молодших груп дошкільних навчальних закладів.

Каліграфічні хвилинки. 2 клас

20 годин 51 хв тому
Зошит призначений для вдосконалення каліграфічних навичок, формування графічно правильного, чіткого, грамотного й швидкого письма учнів молодшої школи. Систему вправ, вміщених у зошиті, складають оригінальні, творчі завдання, які сприяють формуванню каліграфічних та орфографічних навичок, готують учнів до вивчення нової теми. Зошит допоможе вчителю організувати роботу з каліграфії на кожному уроці впродовж 5–7 хвилин. Зошит можна використовувати під час роботи за будь-якими чинними програмами та підручниками.

Справочник по методикам развития

20 годин 51 хв тому
Каждый родитель мечтает о том, чтобы его ребёнок вырос умным, добрым, любознательным, успешным, способным находить выход из любых ситуаций, которые будут встречаться на его жизненном пути.  Как же вырастить и воспитать такого ребёнка, с чего начать, какую методику развития выбрать? Среди большого количества развивающих методик трудно определиться, что важнее — обучать чтению, счету и получению энциклопедических знаний или развивать творческие способности. А ,может, главное — физическое развитие малыша или его приспособление к обществу и отношениям в нем?  Представленная книга поможет родителям, педагогам, бабушкам и дедушкам определить свой путь в этом огромном море информации.   Содержание Введение Методика Гленна Домана Методика Сесиль Лупан Методика Марии Монтессори Методика семьи Никитиных Методика Зайцева Методика Ибука Масару Вальдорфская педагогика Методика Маниченко Методика Трунова и Китаева Методика Джона Грея Методика Елены Даниловой Коротко о других методиках развития ребенка Несколько советов в заключение

Як навчити вчитися

20 годин 51 хв тому
Книгу можна розглядати як посібник із питань організації самостійної роботи, основна мета якого — навчити учнів умінню навчатися. Творче опрацювання посібника дозволить читачеві активно керувати своєю пізнавальною діяльністю, швидше адаптуватися до шкільних вимог, підвищити якiсть навчання та самонавчання й успіхи з них, а найголовніше — зробити роки навчання в школі радісними, а своє життя — щасливим. Зміст Розділ 1. Розумова праця — підґрунтя навчання Розділ 2. Особливості розвитку творчості учнів Розділ 3. Загальні рекомендації щодо розвитку творчості в учнів Розділ 4. Інтерес у навчанні  Розділ 5. Емоції в навчанні  Розділ 6. Уява в навчанні  Розділ 7. Увага в навчанні  Розділ 8. Пам’ять у навчанні  Розділ 9. Робота з навчальною та науковою літературою  Розділ 10. Самостійна робота на різних видах занять Розділ 11. Практичні поради щодо виконання домашнього завдання  Розділ 12. Як досягти успіху Розділ 13. Як правильно поводитися із учителями та дорослими Розділ 14. Практичні поради щодо мотивації навчання (мотиваційний тренінг)  Розділ 15. Практичні поради учням щодо підготовки та складання іспитів  Розділ 16. Практичні поради учням (замість післямови) Список використаних джерел

Індивідуальне навчання учнів 1-4 класів

20 годин 51 хв тому
Посібник містить науково-методичні роз"яснення вимог чинних нормативно-правових актів МОНмолодьспорту України щодо організації і проведення навчального процесу за індивідуальною та індивідуально-груповою формами навчання в початковій (малочисельній) школі; орієнтовне календарно-тематичне планування навчальних предметів за індивідуальною формою навчання у 1-4 класах (для 1-го класу -- за новою навчальною програмою (К. : Видавничий дім "Освіта", 2012)); методичні рекомендації щодо організації самостійної домашньої роботи молодших школя  ів. Для директорів, заступників директорів з НВР, методистів з початкового навчання, вчителів початкової школи.

Я сам! Плакати для оформлення навичок самообслуговування

20 годин 51 хв тому
  Плакати-алгоритми допоможуть перетворити щоденні справи, такі як миття рук, збирання на прогулянку, прибирання іграшок, в легку і цікаву гру. На кожному плакаті представлений коментар для дорослих і інструкція-алгоритм для дитини. У комплекті з плакатами є календар, в якому дитина зможе відзначати зроблені справи і хвалити себе за це.  Комплект містить 8 плакатів: Миємо посуд Миємо руки Чистимо зуби Застилаємо ліжко Складаємо іграшки Одягаємось влітку Одягаємось взимку Сервіруємо стіл

Учимся общаться. Теория и практика эффективного взаимодействия родителей и детей

20 годин 51 хв тому
 В книге представлена полезная информация о развитии навыков общения у детей дошкольного возраста и их родителей, о причинах воможных трудностей взаимодействия и способах их позитивного разрешения. Описаны некоторые проблемы детско-родительских отношений, возможные варианты их разрешения, а также проблемы супружеских отношений, их влияние на психическое состояние и развитие ребенка в семье. Использование предложенных в книге несложных методов самодиагностики даст взрослым возможность лучше узнать себя, своих близких, своего ребенка, понять причины своих и их поступков, открыть качественно новые пути взаимоотношений. Книга адресована родителям, практическим психологам, педагогам.   Содержание Предисловие Теоретические основы общения Особенности психического развития детей дошкольного возраста Общение младших дошкольников Общение старших дошкольников Уроки общения для родителей Проблемы общения с ребенком, причины, способы решения Врожденное и приобретенное в характере ребенка Индивидуальный подход Дружеские отношения взрослых и детей в семье Старшее поколение в семье Конфликты и правила общения с ребенком Материальная сторона взаимодействия Вопросы полового развития ребенка Сынишки и дочурки Детская любовь Детская обида Наказание Самостоятельный ребенок Детская рассеянность Заботливый ребенок Жадность Маленький «замарашка» Детские капризы Если ребенок отказывается убирать за собой игрушки Ребенок за компьютером У ребенка тоже есть нервы Детские страхи и тревога Застенчивый ребенок Маленький агрессор Проблема гиперактивности Гиперактивный, неусидчивый ребенок Играем вместе с ребенком! Детская радость и развитие в стихотворной форме Игры на развитие у ребенка навыков общения Читаем и обсуждаем Игры для развития речи ребенка Игры для гиперактивных и агрессивных детей Игры для застенчивых и тревожных детей Познай самого себя! Психологические тесты для родителей Дела семейные Гармонизация семейных отношений Авторитет родителя и его влияние на развитие ребенка Психологические особенности родителей Родительско-детские отношения Какой отец нужен ребенку? Общение между супругами Правила общения для женщин, желающих иметь благополучную семью Правила общения для мужчин, желающих иметь благополучную семью Супружеские конфликты Секреты счастливого дома Способы оптимизации психического состояния родителя И в заключение Литература

Мій конспект. 4-й рік життя. I півріччя. Пізнавальний розвиток, мовленнєвий розвиток, художньо – естетичний розвиток

20 годин 51 хв тому
Посібник містить орієнтовні конспекти занять з дітьми 4-го року життя, що реалізують завдання пізнавального, художньо-естетичного та мовленнєвого розвитку. Конспекти занять складено за блочно-тематичним принципом планування на навчальний рік, розроблено відповідно до вимог та завдань Базового компонента дошкільної освіти, чинних освітніх програм. Задля зручності використання всі розробки розміщено на відривних аркушах. Поля для записів дадуть змогу творчому вихователеві, користуючись запропонованим у посібнику матеріалом, скласти власні конспекти занять. Доповненням до посібника є робочий зошит для дитини «Мій зошит. 4-й рік життя»

Правила безпечної поведінки на дорогах

20 годин 51 хв тому
Ваш малюк навіть не уявляє, що правила дорожнього руху існують не лише для водіїв, але й для пішоходів? Йому складно відповісти, що позначають дорожні знаки, сигнали світлофора, жести регулювальника і що називають кумедним словом "зебра"? Про це і захоплюючі завдання. Цей зошит допоможе дорослим сформувати в дитини навички безпечної поведінки на вулицях міста.

Супутник читанки. 4 клас

20 годин 51 хв тому
Посібник призначений для додаткового читання як на уроках, так і в позакласний час. Матеріали посібника можуть бути використані для індивідуальної роботи з учнями другого класу на закріплення навичок усвідомленого, правильного і виразного читання. Наукові та художньо-пізнавальні твори із проблемними, тестовими, логічними завдання сприятимуть поглиблинню світогляду, розвитку мовлення, збагаченню активного словника, якостей читання молодших школярів.

Каліграфічні хвилинки. 4 клас

20 годин 51 хв тому
Зошит призначений для вдосконалення каліграфічних навичок, формування графічно правильного, чіткого, грамотного й швидкого письма учнів молодшої школи. Систему вправ, вміщених у зошиті, складають оригінальні, творчі завдання, які сприяють формуванню каліграфічних та орфографічних навичок, готують учнів до вивчення нової теми. Зошит допоможе вчителю організувати роботу з каліграфії на кожному уроці впродовж 5–7 хвилин. Зошит можна використовувати під час роботи за будь-якими чинними програмами та підручниками.

Каліграфічні хвилинки. 3 клас

20 годин 51 хв тому
Зошит призначений для вдосконалення каліграфічних навичок, формування графічно правильного, чіткого, грамотного й швидкого письма учнів молодшої школи. Систему вправ, вміщених у зошиті, складають оригінальні, творчі завдання, які сприяють формуванню каліграфічних та орфографічних навичок, готують учнів до вивчення нової теми. Зошит допоможе вчителю організувати роботу з каліграфії на кожному уроці впродовж 5–7 хвилин. Зошит можна використовувати під час роботи за будь-якими чинними програмами та підручниками.

Готуємось до ЗНО. Хімія

20 годин 51 хв тому
Електронний тренажер «Готуємось до ЗНО» — це 600 унікальних завдань, щодо допоможуть учневі ретельно підготуватись до ЗНО. Диск має дві частини.  Перша — для відпрацювання знань та навичок. Завдання розміщено за темами. Учень може повторювати всі по черзі або обирати окремі теми, рівень опанування яких у нього викликає сумніви. Особливістю диска є наявність детальних коментарів до кожного питання, що допоможуть правильно відповісти на запитання та заповнить прогалину в знаннях. Не потрібно додатково відкривати довідники та шукати відповідь.  Друга частина — це симуляція, максимально приближена до власне ЗНО. Користувачеві буде пропоновано 60 запитань (щоразу різні), які потрібно опрацювати за відповідний час. Таймер можна встановлювати самостійно у прямому або у зворотному порядку. Наприкінці надано список питань та розділів, де було припущено помилок. Упевнені, що за допомогою диска «Електронний тренажер. Готуємось до ЗНО» ваші учні зможуть якісно підготуватися  до іспиту.         {{CD-DEMO}}

Трудове навчання у 5-9 класах – обов’язковий блок: основи матеріалознавства, технологія виготовлення виробів. Блок 2 (Дівчата)

20 годин 51 хв тому
  У посібнику стисло подано основні відомості про урок як основну організаційну форму трудового навчання, а також розкривається зміст розділів: основи матеріалознавства та технологія виготовлення виробів, що передбачені для засвоєння у кожному блоці обов’язкової для вивчення складової програми.  Для вчителів трудового навчання, які викладаються у дівчат, та для студентів. ЗМІСТ Передмова Модуль 1. Урок — основна організаційна форматрудового навчання у 5–9-х класах Модуль 2. Технологія виготовлення виробів з аплікацією Тема 2.1. Види конструкційних матеріалів. Матеріали для виготовлення аплікацій. Текстильні волокна.  .  .  . Тема 2.2. Аплікація як вид художнього оздоблення виробів Тема 2.3. Процес виготовлення виробу з аплікацією Тема 2.4. Оздоблення виробу з аплікацією Модуль 3. Технологія виготовлення вишитих виробів Тема 3.1. Види конструкційних матеріалів. Текстильні матеріали рослинного походження Тема 3.2. Властивості текстильних матеріалів Тема 3.3. Вишивка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва Тема 3.4. Основи побудови композиції у вишивці Тема 3.5. Процес виготовлення вишитого виробу Модуль 4. Технологія виготовлення виробів, в’язаних гачком Тема 4.1. Матеріали природного (тваринного) походження їхні властивості Тема 4.2. В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва Тема 4.3. Процес виготовлення виробу, в’язаного гачком Тема 4.4. Оздоблення в’язаних виробів. Догляд за в’язаними виробами Модуль 5. Технологія виготовлення швейних виробів Тема 5.1. Матеріали хімічного походження (штучні) та їхні властивості Тема 5.2. Художнє конструювання швейного виробу Тема 5.3. Технічне конструювання швейного виробу Тема 5.4. Процес розкрою швейного виробу Тема 5.5. Процес пошиття швейного виробу Тема 5.6. Оздоблення швейного виробу Модуль 6. Технологія виготовлення виробів, в’язаних спицями Тема 6.1. Матеріали синтетичного походження, їхні властивості Тема 6.2. В’язання спицями як вид декоративно-ужиткового мистецтва Тема 6.3. Елементи в’язання спицями. В’язання візерунків Тема 6.4. Процес виготовлення в’язаного виробу Тема 6.5. Оздоблення виробу. Догляд за виробом Модуль 7. Прийоми активізації навчальної діяльності учнівна уроках трудового навчання Короткий термінологічний словник Узагальнений список літератури

Сторінки